Скандальний епізод бою Усик – Дюбуа: головний тренер збірної України відповів, чи програв Олександр

Ілля Деулін Ілля Деулін
682
0 голосів
Скандальний епізод бою Усик – Дюбуа: головний тренер збірної України відповів, чи програв Олександр
Олександр Усик після удару в пах від Даніеля Дюбуа. Фото: Getty Images
На думку головного тренера збірної України з боксу Дмитра Сосновського, якщо Луїса Пабона за епізод з ударом в пах Олександра Усика ніхто не покарав, значить він прийняв правильне рішення.

Головний тренер збірної України Дмитро Сосновський у ексклюзивному інтерв'ю сайту sport-express.ua поділився своєю думкою щодо переможця бою між Олександром Усиком та Даніелем Дюбуа.

Як вважає фахівець, якщо рефері цієї зустрічі Луїс Пабон не поніс ніякого покарання, значить, епізод п'ятого раунду, коли британець завдав удар українцю в пах він трактував правильно:

«Думки розійшлися. Я – не рефері. Суддю, який працював на цьому поєдинку, ніхто не покарав, значить, він прийняв вірне рішення». 

  • Нагадаємо, що в п'ятому раунді бою Дюбуа завдав Усику удар нижче пояса. Пабон зупинив поєдинок, давши українцю час на відновлення.
  • Даний епізод розділив боксерську спільноту, адже деякі вважали, що Дюбуа завдав удар в межах правил, а рефері прийняв невірне рішення, натомість він мав зарахувати нокдаун.
  • У нокауті ж в дев'ятому раунді побував британець і, таким чином, переміг Усик.
  • Окрім перемоги, українець захистив свої пояси WBA (Super), WBO, IBF, IBO, The Ring у важкій вазі.