Інші

«Вона має ім’я»: названо єдину українську спортсменку, яка заробляє солідні гроші з реклами

Дмитро Вєнков
12708
4 голоси
Ярослава Магучіх. Фото: AP/Denes Erdos
Відома українська легкоатлетка Марина Бех-Романчук розповіла, який відсоток свого доходу заробляє з рекламних контрактів. Вона назвала спортсменку, яка є лідером в цьому напрямку.

Українська легкоатлетка Марина Бех-Романчук в ексклюзивному інтерв’ю сайту Sport-express.ua розповіла, наскільки їй вдається монетизувати свою популярність завдяки рекламним контрактам.

«Якщо говорити про рекламні контракти, то так, це приносить гроші. Якщо ж безпосередньо про інтеграції в соцмережі, то у мене це відсотків 25-30 від мого доходу. Але це знову ж таки пов’язано із тим, що спортсмени в Україні не є настільки відомими, як би того хотілося». 

Вона пояснила, що потрібно робити, аби додавати в даному аспекті.

«Тобто, для того, аби мати якісь комерційні співпраці, тобі треба мати свій особистий бренд, в якійсь мірі, ставати блогером. Тоді воно працює».

Також Бех-Романчук назвала спортсменку, яка заробляє найбільше зі свого бренду.

«На даному етапі, єдиною спортсменкою в Україні, хто має хороші рекламні інтеграції завдяки своєму імені, це Ярослава Магучіх. Особливо після Олімпійських ігор та світового рекорду. Вона задіяна у багатьох проєктах, бо вона має ім’я».

  • Нагадаємо, що українська стрибунка у висоту Магучіх в цьому році встановила новий світовий рекорд дисципліни – 2.10 метра, виграла золото Олімпійських ігор, звання чемпіонки Європи та третій поспіль титул Діамантової ліги;
  • В жовтні Магучіх стала найкращою легкоатлеткою Європи у 2024 році за версією Golden Tracks;
  • Також вона стала однією з двох претенденток на звання найкращої легкоатлетки світу з небігових дисциплін у 2024 році за версією World Athletics.