Половина аудиторії: в Megogo розповіли, яка частина людей дивиться спорт на сервісі
Марія Панченко розповіла, що половина аудиторії сервісу MEGOGO дивиться спортивні трансляції:
«По переглядах можу сказати, що понад 50% користувачів дивляться топові спортивні події. Здебільшого наші передплатники купують «Максимальну»: вони споживають і спорт, і серіали, і телебачення. Але спорт споживають дуже активно, мабуть, половина аудиторії в нас постійно переглядає спорт».
Директорка з контенту MEGOGO заявила, що медіасервіс планує й надалі додавати нові спортивні події:
«Ми постійно додаємо якісь частинки спортивних прав, яких не вистачало іншим. Раніше в нас не було, наприклад, матчів збірної України з футболу, а зараз вони є. І ми плануємо дуже щільно й активно працювати з цим, тому що для нас спорт – це те, що дуже емоційно зустрічає глядача», – заявила Панченко в інтерв'ю для The Village Ukraine.
- Нагадаємо, 11 клубів УПЛ погодилися передати права на трансляцію матчів на усіх доступних OTT-платформах в Україні (MEGOGO, Setanta,Sweet.tv, Vodafone TV, Київстар TV, Воля TV).
- Зазначимо, що раніше MEGOGO посіло четверте місце в номінації «Найкращий спортивний телеканал в Україні» на церемонії нагородження премії BigData UA.